ہنری ڈیوڈ تھورو والڈن 1854 اشاعت 01

ہنری ڈیوڈ تھورو، "والڈن،" 1854 اشاعت01

ہنری ڈیوڈ تھورو، "والڈن،" 1854
ہنری ڈیوڈ تھورو، "والڈن،" 1854


جب میں نے مندرجہ ذیل صفحات لکھے، یا ان میں سے زیادہ تر، میں جنگل میں، کسی بھی پڑوسی سے ایک میل کے فاصلے پر، ایک گھر میں، جو میں نے خود بنایا تھا، والڈن تالاب کے کنارے، کونکورڈ، میساچوسٹس میں، اکیلا رہتا تھا۔ صرف اپنے ہاتھوں کی محنت سے روزی کمائی۔ 

میں وہاں دو سال اور دو مہینے رہا۔ اس وقت میں پھر سے مہذب زندگی میں ایک مسافر ہوں۔ مجھے اپنے قارئین کے نوٹس میں اپنے معاملات کو اتنا نہیں روکنا چاہئے کہ اگر میرے شہر کے لوگوں نے میرے طرز زندگی کے بارے میں کوئی خاص استفسار نہ کیا ہوتا، جسے کچھ لوگ بے ڈھنگی کہتے ہیں، اگرچہ وہ مجھے بالکل بھی بے ڈھنگی نہیں لگتی، لیکن، حالات کو دیکھتے ہوئے، بہت فطری اور مناسب۔ بعض نے پوچھا ہے کہ میں نے کیا کھایا۔ اگر میں تنہا محسوس نہیں کرتا تھا؛ اگر میں نہ ڈرتا۔ اور اس طرح. دوسرے یہ جاننے کے لیے متجسس ہیں کہ میں نے اپنی آمدنی کا کون سا حصہ خیراتی مقاصد کے لیے وقف کیا ہے۔ اور کچھ، جن کے بڑے خاندان ہیں، میں نے کتنے غریب بچوں کو پالا ہے۔ اس لیے میں اپنے قارئین میں سے جو مجھ میں کوئی خاص دلچسپی محسوس نہیں کرتے ان سے کہوں گا کہ اگر میں اس کتاب میں ان سوالات میں سے کچھ کا جواب دینے کا عہد کروں تو مجھے معاف کر دیں۔ زیادہ تر کتابوں میں، _I_، یا پہلا شخص، کو چھوڑ دیا گیا ہے۔ اس میں اسے برقرار رکھا جائے گا؛ کہ، انا پرستی کے حوالے سے، بنیادی فرق ہے۔ ہم عام طور پر یہ یاد نہیں رکھتے کہ یہ، سب کے بعد، ہمیشہ پہلا شخص ہے جو بول رہا ہے۔ 

مجھے اپنے بارے میں اتنی بات نہیں کرنی چاہئے اگر کوئی اور ہوتا جسے میں بھی جانتا ہوں۔ بدقسمتی سے، میں اپنے تجربے کی تنگی کی وجہ سے اس موضوع تک محدود ہوں۔ اس کے علاوہ، میں، اپنی طرف سے، ہر مصنف سے، پہلے یا آخری، اس کی اپنی زندگی کا ایک سادہ اور مخلصانہ بیان چاہتا ہوں، نہ کہ صرف وہی جو اس نے دوسرے مردوں کی زندگی کے بارے میں سنا ہے۔ کچھ اس طرح کے اکاؤنٹ کے طور پر وہ ایک دور دراز ملک سے اپنے رشتہ داروں کو بھیجے گا؛ کیونکہ اگر اس نے خلوص سے زندگی گزاری ہے تو یہ میرے لیے کسی دور دراز ملک میں رہا ہوگا۔ شاید یہ صفحات زیادہ خاص طور پر غریب طلباء کے لیے ہیں۔ جہاں تک میرے باقی قارئین کا تعلق ہے، وہ ایسے حصوں کو قبول کریں گے جو ان پر لاگو ہوں گے۔ مجھے یقین ہے کہ کوٹ پہننے میں کوئی بھی سیون نہیں کھینچے گا، کیونکہ یہ جس کے لیے موزوں ہو اس کی اچھی خدمت کر سکتا ہے۔

میں کچھ کہنا چاہوں گا، چینی اور سینڈوچ جزیروں کے بارے میں اتنا نہیں جتنا کہ آپ ان صفحات کو پڑھتے ہیں، جن کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ وہ نیو انگلینڈ میں رہتے ہیں۔ آپ کی حالت کے بارے میں کچھ، خاص طور پر آپ کی ظاہری حالت یا اس دنیا کے حالات، اس بستی میں، یہ کیا ہے، کیا یہ ضروری ہے کہ جتنا برا ہے، کیا اس میں بہتری نہیں آسکتی اور نہیں؟ میں نے Concord میں بہت اچھا سفر کیا ہے۔ اور ہر جگہ، دکانوں، دفاتر اور کھیتوں میں، باشندے مجھے ہزار شاندار طریقوں سے تپسیا کرتے دکھائی دیتے ہیں۔ جو میں نے برامنوں کے بارے میں سنا ہے کہ وہ چار آگ کے سامنے بیٹھے ہیں اور سورج کی طرف دیکھ رہے ہیں۔ یا لٹکی ہوئی لٹکی ہوئی، ان کے سروں کو نیچے کی طرف، شعلوں پر۔ یا اپنے کندھوں پر آسمانوں کی طرف دیکھتے ہوئے "جب تک کہ ان کے لیے اپنی فطری پوزیشن پر دوبارہ آنا ناممکن نہ ہو جائے، جبکہ گردن کے مروڑ سے معدے میں مائعات کے علاوہ کچھ نہیں جا سکتا"؛ یا رہائش، زندگی کے لیے زنجیروں میں جکڑی ہوئی، درخت کے دامن میں؛ یا ان کے جسموں سے ناپنا، جیسے کیٹرپلرز، وسیع سلطنتوں کی وسعت؛ یا ستونوں کی چوٹیوں پر ایک ٹانگ پر کھڑا ہونا - یہاں تک کہ شعوری تپسیا کی یہ شکلیں ان مناظر سے زیادہ ناقابل یقین اور حیران کن ہیں جن کا میں روزانہ مشاہدہ کرتا ہوں۔

 ہرکولیس کی بارہ محنت ان کے مقابلے میں معمولی تھی جو میرے پڑوسیوں نے کی ہے۔ کیونکہ وہ صرف بارہ تھے، اور ان کا خاتمہ تھا۔ لیکن میں کبھی نہیں دیکھ سکا کہ ان لوگوں نے کسی عفریت کو مارا یا پکڑا یا کوئی مشقت ختم کی۔ ہائیڈرا کے سر کی جڑ کو گرم لوہے سے جلانے کے لیے ان کا کوئی دوست Iolaus نہیں ہے، لیکن جیسے ہی ایک سر کچلا جاتا ہے، دو پھوٹ پڑتے ہیں۔ میں نوجوانوں کو دیکھتا ہوں، اپنے شہر کے باشندے، جن کی بدقسمتی یہ ہے کہ وراثت میں کھیت، مکان، کھلیان، مویشی اور کھیتی باڑی کے اوزار ہیں۔ کیونکہ یہ چھٹکارا پانے سے کہیں زیادہ آسانی سے حاصل کیے جاتے ہیں۔ بہتر تھا کہ وہ کھلی چراگاہ میں پیدا ہوتے اور بھیڑیے نے دودھ پلایا ہوتا، تاکہ وہ صاف آنکھوں سے دیکھ لیتے کہ انہیں کس کھیت میں مشقت کے لیے بلایا گیا ہے؟ انہیں مٹی کا غلام کس نے بنایا؟ وہ اپنی ساٹھ ایکڑ زمین کیوں کھائیں، جب انسان کو صرف اپنی گندگی کھانے کی سزا دی جاتی ہے۔ وہ کیوں پیدا ہوتے ہی اپنی قبریں کھودنا شروع کر دیں؟ انہیں ان تمام چیزوں کو ان کے سامنے دھکیلتے ہوئے، ایک آدمی کی زندگی گزارنی ہے، اور جس طرح وہ کر سکتے ہیں آگے بڑھنا ہے۔ میں نے کتنی ہی غریب لافانی روحوں سے ملاقات کی ہے جو اس کے بوجھ تلے دبی ہوئی اور دھنسی ہوئی ہیں، زندگی کی راہ پر رینگتی ہوئی، اس کے آگے ایک گودام کو 75 فٹ چالیس سے آگے دھکیل رہی ہے، اس کے اوجین اصطبل کبھی صاف نہیں ہوئے، اور ایک سو ایکڑ زمین۔ , کھیتی باڑی، گھاس کاٹنے، چراگاہ، اور لکڑی! بے حصہ، جو اس طرح کے غیر ضروری وراثت کے بوجھ کے ساتھ جدوجہد کرتے ہیں، وہ چند کیوبک فٹ گوشت کو دبانے اور کاشت کرنے کے لیے کافی محنت کرتے ہیں۔

لیکن مرد غلطی کے تحت محنت کرتے ہیں۔ کھاد کے لیے جلد ہی آدمی کے بہتر حصے کو مٹی میں جوتا جاتا ہے۔ ایک بظاہر تقدیر، جسے عام طور پر ضرورت کہا جاتا ہے، وہ کام کرتے ہیں، جیسا کہ ایک پرانی کتاب میں لکھا ہے، خزانے کو بچھاتے ہیں جنہیں کیڑا اور زنگ خراب کر دیتے ہیں اور چور توڑ پھوڑ کر چوری کر لیتے ہیں۔ یہ احمقوں کی زندگی ہے، جیسا کہ وہ اس وقت پائیں گے جب وہ اس کے اختتام کو پہنچیں گے، اگر پہلے نہیں۔ کہا جاتا ہے کہ Deucalion اور Pyrrha نے مردوں کو ان کے سروں پر پتھر پھینک کر تخلیق کیا: -- Inde genus durum sumus, experiensque laborum, Et documenta damus qua simus origine nati. یا، جیسا کہ Raleigh اسے اپنے خوبصورت انداز میں نظم کرتا ہے، - "اس وقت سے ہمارا نرم دل ہے، درد کو برداشت کرنے والا اور دیکھ بھال کرنے والا، اس بات کو تسلیم کرتا ہے کہ ہمارے جسم پتھریلی نوعیت کے ہیں۔" ایک blundering اوریکل کی اندھی فرمانبرداری کے لیے، ان کے سروں پر پتھر ان کے پیچھے پھینکنا، اور یہ نہیں دیکھتے کہ وہ کہاں گرے۔

Post a Comment

0 Comments